Streso ir konfliktų valdymas

MOKYMAI REIKALINGI KAI
kompanijoje vyrauja įtemptos darbo sąlygos;
tenka susidurti su konfliktinėmis situacijomis su klientais;
sprendimai priimami vadovaujantis emocijomis;
didelė darbuotojų kaita;
tenka aptarnauti sudėtingus klientus gyvai ir telefonu.
GAUNAMA NAUDA
asmenys išmoksta greitai atsistatyti po stresinių situacijų;
sumažėja neefektyvių sprendimų;
pagerėja santykiai su klientais;
sumažėja darbuotojų kaita;
pagerėja emocinis mikroklimatas kolektyve;
išmokstama kaip bendrauti su konfliktiškais klientais.
MOKYMŲ TEMOS
savo emocijų pažinimas;
kito emocijų pažinimas;
teigiamų emocijų kūrimas;
bendradarbiavimo ir konkuravimo nuostatos;
apsisaugojimas nuo neigiamų emocijų;
neigiamų emocijų priežastys.
MOKYMŲ TRUKMĖ
nuo 8 – 24 valandų.
MOKYMŲ FORMATAS
Vienos dienos seminaras arba tęstiniai mokymai su užduotimis bei streso valdymo technikų taikymo praktika.
TRENERIS: VYTAUTAS GAIDAMAVIčIUS

-
„Tęstinių mokymų centro“ treneris, verslo ir vadybos konsultantas;
Vadybos magistras, sertifikuotas Brian Tracy Lietuvoje treneris, sertifikuotas ICF koučingo specialistas. Daugiau kaip 15 metų vadovavimo bei daugiau kaip 10 metų patirtis mokymų ir konsultavimų srityse;
Stažavosi ir dalyvavo kompetencijų kėlimo kursuose JAV ir Skandinavijos šalyse. Vedė mokymus: Norvegijoje, D. Britanijoje, Prancūzijoje, Rusijoje, Latvijoje, Estijoje, Suomijoje, Danijoje, Makedonijoje, Lenkijoje, Vokietijoje, Egipte.
-
– verslo/verslumo potencialo didinimas;
– efektyvumo didinimas;
– komandos formavimas ir emocinio intelekto ugdymas;
– klientų aptarnavimas;
– organizacinės kultūros formavimas;
– konfliktų valdymas;
– strateginis planavimas;
– lyderystė.
-
– vadyba ir naujausios tendencijos;
– asmeninis tobulėjimas bei efektyvumas;
– emocinis intelektas;
– meditacija;
– koncentracijos ugdymo technikos bei jų praktiniai taikymo principai.