Šiandienos vadovai – „didvyriai“: jei turite šį įsišaknijusį įprotį ir baimę, štai kuo tai gresia

Neretą šiandienos vadovą būtų galima pavadinti „didvyriu“ ar „didmotere“. Tokie milžiniškus kalnus nuversti pasiryžę žmonės iš tiesų veikia vedini kilnių norų: daug pasiekti, įgyvendinti galybę tikslų, suvaldyti svarbiausius procesus ir visa tai padaryti siekia patys, neprašydami pagalbos kitų. Todėl dažnai apsiima dideliu kiekių darbų. Tačiau kodėl? 

Pirmiausia, reikėtų pradėti nuo to, jog dalis vadovų teigia užduočių deleguoti tiesiog nemokantys. Skamba visai įtikinamai, ar ne? Juk delegavimo procesas – gana sudėtingas, tad nenuostabu, kad tai pavyksta ne visiems...

Anot kitų vadovų, jie tikrai norėtų tai daryti, bet nėra kam, nes žmonės arba jau perkrauti darbais ir daugiau priskirti neįmanoma, arba vienam, ar kitam darbui atlikti neturi reikiamos kompetencijos.

Stresas, „perdegimas“ darbe, virtinės nesibaigiančių darbų yra glaudžiai susiję su įsišaknijusiu įpročiu – per daug užduočių prisiimti sau.
 

 

Komanda


Kaip spręsti darbų delegavimo, klausimą? Nuo ko pradėti? 

Tęstinių mokymų centro vadovas Tomas Kaulinskas šiai problemai turi sprendimą. Kaip galima spręsti šią opią problemą? Papasakosiu apie paprastą, tačiau išties veiksmingą būdą. Ant popieriaus lapo surašius darbus, kurie periodiškai atsikartoja, prie šių darbų pažymėkite raides  A, B ir C. Kiekvieną raidę priskirkite prie skirtingos darbų kategorijos. 

Visą trenerio Tomo Kaulinsko straipsnį apie užduočių delegavimą darbe skaitykite portale DELFI: https://www.delfi.lt/darbas/darbo-aplinka/siandienos-vadovai-didvyriai-jei-turite-si-isisaknijusi-iproti-ir-baime-stai-kuo-tai-gresia.d?id=83129793