Vis dažniau galime rasti patarimų, kaip lavinti darbuotojų įgūdžius. Ko gero, ne veltui, nes kiekvienas efektyvus žingsnis gali gerinti darbo našumą, o tai yra kiekvieno darbdavio siekiamybė. Kaip pagerinti darbuotojų įgūdžius ir kelti kompetencijas, atskleidžia asmeninio bei profesinio efektyvumo treneris Tomas Kaulinskas.

 

 

Darbuotojo kompetencijų kėlimas

Darbuotojo kompetencijų kėlimas yra kiekvieno darbdavio pareigybė. Ypač pastaruoju metu, kai galima atrasti įvairiausių mokymų visose srityse. „Jei tai norisi daryti kokybiškai, orientuojantis į ilgalaikį rezultatą, o ne į trumpalaikę motyvaciją, pradėti reikia nuo aiškios darbuotojų apmokymo sistemos kūrimo įmonės viduje“, – teigia pašnekovas, įsitikinęs, kad, vos darbuotojui įsidarbinus, turi būti sudėliotas aiškus darbuotojo apmokymo planas su tolesnės karjeros etapais. Todėl labai svarbu numatyti, kaip į procesą įsitrauks įmonės darbuotojai bei išoriniai specialistai.

„Daugiau nei 12 metų dirbu su įvairių profesinių kompetencijų ugdymu ir matau, kad apie 70 proc. žmonės išmoksta dirbdami savo tiesioginį darbą, 20 proc. rezultato sudaro kokybiškas grįžtamasis ryšys iš vadovų ir mentorystė, 10 proc. išoriniai mokymai bei konsultacijos. Matau ir tai, kad didžioji įmonių dalis vis dar per daug tikisi iš išorinių konsultantų ir neįdeda pakankamai pastangų, kad išnaudotų vidinį resursą“, – pasakoja Tęstinių mokymų centro vadovas.

Ugdyti darbuotojo kompetencijas padedantys vadovai šį procesą laiko aukštu prioritetu ir geba susieti asmeninius darbuotojo tikslus su organizacijos tikslais bei rodo asmeninį interesą į darbuotojų pažangos rezultatus. Pasak T. Kaulinsko, tokie vadovo prioritetai padeda darbuotojui organizacijose augti.

Plačiau apie priemones ir žingsnius, kurie gerina darbuotojo įgūdžius, skaitykite asmeninio efektyvumo Trenerio Tomo Kaulinsko straipsnyje, portale BZN start: https://bznstart.lt/verslas/darbuotojai/kaip-stiprinti-darbuotojo-igudzius/?fbclid=IwAR29DK027XEMTEOqMSI3jMStycY5lAruY5qutgndoOpkngTS7jdoW_3UBqo#